Часті запитання

У веб-системі керування послугами «Особистий кабінет» ви можете самостійно контролювати свій рахунок, переглядати статистику користування Інтернетом, керувати послугами і замовляти додаткові сервіси.
  • Перевірте чи підключений кабельний модем до живлення. Перевірте чи правильно підключений мережевий кабель до модему та Вашого комп’ютера.
  • Якщо кабель підключений, перевірте чи розпізнає Ваша операційна система мережевий адаптер (чи встановлені драйвера до нього).
  • Якщо мережевий адаптер є, але доступу до Інтернету немає, зайдіть на сторінку статистики і перевірте стан Вашого рахунку.
  • Якщо сторінка статистики недоступна, перевірте чи включено мережеве підключення. Для цього натисніть [Пуск], [Панель керування], [Мережні підключення]. У вікні що відкриється буде ярлик «Подключение по локальной сети». Включіть мережеве підключення виділивши цей ярлик і натиснувши [Enter].
Якщо з певних причин Ви не користуєтеся послугами Інтернет, Ви маєте можливість призупинити послугу (див. розділ «Послуги»). В протилежному випадку Вам нараховується абонплата.